Intrebari Frecvente

1. Cum se poate efectua o comandă pe site-ul dumneavoastră?

Pentru a comanda produse puteti utiliza următoarele metode:

Comanda pe site-ul www. dabexpert.ro Pentru aceasta este necesar să vă creaţi un cont pe site şi să urmaţi paşii indicaţi.

 

Comanda prin email, la comenzi@ dabexpert . ro  sau

prin telefon, la numărul 0736363637

Vă rugăm să specificaţi în comandă numele, adresa, telefonul, denumirea şi codul produselor comandate, cât şi numărul de bucăţi.

 

Doriţi să cumpăraţi un produs sau serviciu şi nu ştiţi cum? Este foarte simplu. Sunt doar câţiva paşi de urmat:


Pasul 1:

Adaugarea produselor in cos se face prin apasarea butonului "Adauga in cos". Va rugam selectati numarul de bucati dorite inainte de a trimite produsul in cosul de cumparaturi.
Puteti sa vizualizati in orice moment cosul de cumparaturi in partea dreapta a paginii. Daca doriti sa faceti modificari, apasati pe butonul "Cosul meu" pentru a va fi afisat in intregime. Mai puteti adauga alte produse sau renunta la unele la care v-ati razgandit.

Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, apasati pe butonul "Comanda". La incheierea comenzii aveti posibilitatea de a tipari factura proforma care va contine toate detaliile tranzactiei si solicitati daca doriti sa primiti si o varianta tiparita in colet a facturii fiscale… multumim ca protejati natura…
Daca sunteti deja inscris la dabexpert.ro, introduceti adresa de e-mail si parola dumneavoastra pentru a va accesa pagina personala. Alegeti dintre optiunile de la "Adresa", "Livrare" si "Plata" si lansati comanda. Daca nu sunteti inscris, va rugam sa completati urmatoarele:
 Datele dumneavoastra: nume, adresa, telefon - acestea sunt informatii obligatorii pentru inregistrare si expedierea comenzii. Aceste informatii de cont trebuie introduse o singura data.

Pasul 2: Livrare: puteti alege livrarea prin curier iar pentru cei din Bucuresti curier expres pentru livrare in aceeasi zi

Pasul 3: Alegeti modalitatea de plata dorita:

  • plata prin Carte de credit/debit (Visa, MasterCard, American Express …), transfer bancar sau ramburs (plata la livrare). Daca alegeti una din ultimele doua variante, procesul de confirmare comanda, autentificare, plata se efectueaza offline.  Daca alegeti plata online cu card, pe o pagina securizata introduceti datele cardului cu care doriti sa achitati contravaloarea comenzii:
    • numarul cardului;
    • data expirarii;
    • codul CVV2 sau CVC2 (in cazul in care cardul dumneavoastra are un astfel de cod);
    • parola 3D secure (daca aveti un card inrolat in sistemul3D Secure);


 Pasul 4:

Daca informatiile furnizate sunt corecte si daca in contul de card aveti fonduri suficiente pentru a acoperi valoarea comenzii, veti primi un mesaj de aprobare a tranzactiei. In acest moment suma aferenta tranzactiei este blocata (nu o puteti folosi), fara a fi inca debitata de pe cardul dumneavoastra

 Pasul 5:

O comanda este realizata cu succes cand primiti pe email factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul "In curs de pregatire". In momentul procesarii comenzii de catre dabexpert.ro si trimiterii coletului catre dumneavoastra, veti primi un email prin care veti fi instiintat ca stadiul comenzii este "Expediata".

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

Comanda poate fi facuta si la telefon, la numărul de telefon 0736 36 36 37, intre orele 8-17, de luni pana vineri.

2. Cum se poate plăti o comandă pe site-ul dumneavoastră

Ramburs / Cash la livrare – veți preda suma de plată curierului

Ordin de plată / Transfer bancar în contul firmei

SC DAB EXPERT SRL

CUI : 31192160

Nr. înregistrare la Registrul Comerțului : J14/21/2013

Sfântu Gheorghe, Strada Kokenyes, Nr.24/A, Județul Covasna

Cont bancar : RO48BTRLRONCRT0203317001

BANCA TRANSILVANIA Sfântu Gheorghe

Plată Online prin :

Euplatesc.ro

                EuPlătesc.ro este un serviciu oferit de către EuroPayment Services. EuroPayment Services s.r.l are o experienţă din 2004 ca integrator de soluţii dee-commerce şi procesator de tranzacţii online cu carduri bancare.
EuPlătesc.ro vă oferă un singur punct de procesare on-line a cardurilor, indiferent de banca emitentă, folosind cea mai sigură tehnologie de autentificare - 3DSecure.
EuPlătesc.ro dispune un sistem de gestiune a plătilor electronice efectuate cu ajutorul cardurilor bancare, emise oriunde în lume sub sigla Visa sau MasterCard. Sistemul proprietar de tranzacţionare dezvoltat de EuroPayment Services utilizează soluţii anifraudă avansată care, împreună cu sistemul "Verified by Visa" de la VISA şi "MasterCard SecureCode" de la MasterCard, duc la diminuare riscurilor asociate tentativelor de fraudă electronică.
EuPlătesc.ro vă oferă o soluţie de tranzactionare rapidă, solidă şi sigură prin certificate de securitate SSL (Secure Socket Layer).

Paypal Express

- cumpăra lucruri excepţionale din întreaga lume mai ieftin şi mai sigur! PayPal este acceptat peste tot, de la mărci de top şi site-uri de cumpărături precum DealExtreme, Pixmania, Lufthansa, TinyDeal, Yoox, AliExpress şi eBay până la micile magazine independente.

3. Ce este o comanda incheiata?

Comanda este incheiata in momentul in care plata Dvs este autorizata, procesata de sistemul EuPlatesc.ro  iar comerciantul a confirmat livrarea produselor/serviciilor. In acest moment, banii sunt transferati din contul Dvs. in contul EuPlatesc.ro, care incaseaza plata in numele si pe seama comerciantului. Pana in acest stadiu, banii sunt blocati pe parcursul procesarii, insa nu sunt transferati. Obligatia Dvs de plata catre comerciant se stinge la momentul efectuarii platii catre EuPlatesc.ro.

https://www.euplatesc.ro/plati-online/cauta_tranzactie/

4. Ce se intimpla dupa ce plasez comanda?

Dupa plasarea comenzii veti primi o confirmare imediata a tranzactiei precum si un email cu datele complete ale comenzii. Gestionarul va fi instiintat de comanda dumneavoastra si, in cazul produselor fizice, va va pregati si livra produsele comandate (impreuna cu factura si certificatele de garantie) la adresa indicata de dumneavoastra.

5. În cât timp va fi livrată o comanda?

Termenul de livrare depinde se serviciile si produsele comandate cat si de stocul existent in momentul adaugari comanzii.

Exista 4 categorii de stoc la produse:
- produs pe stoc: produsul se afla fizic in showroomul nostru si se poate livra in termen scurt
- produs disponibil la comanda/se aduce la comanda: produsul se afla pe stoc la furnizor si se poate livra in termenul de mai sus
- produs in curs de aprovizionare: produsele importate de noi care sunt deja comandate la producator si vor sosi in 1-2 saptamani
- produs indisponibil: produsul nu se afla pe stoc nici la noi nici la furnizor

Produsele disponibile la comanda sunt cele cu cerere scazuta si imprevizibila pentru care nu facem stocuri: o parte din carti, haine copii, o parte din parfumuri, unele superalimente, cateva din ingredientele cosmetice etc. Noi verificam saptamanal disponibilitatea lor la furnizori, insa pentru cateva dintre ele nu putem verifica disponibilitatea, caz in care pot aparea probleme de stoc la comanda. E vorba de o parte din superalimente, cele mai putin comandate, la care nu tinem stocuri (gen Gheara matei sau pudra de lucuma etc).

Comenzile care contin doar produse disponibile pot fi livrate dupa cum urmeaza:
- in Bucuresti in aceeasi zi daca se alege aceasta modalitate de livrare, dar nu mai tarziu de 48 de ore.
- si in tara: in termen de maxim 72 de ore.

Pentru comenzile care contin produse disponibile la furnizor se mentin termenele de livrare de mai sus.

In general tinem pe stoc in medie 3 bucati dintr-un produs, cu exceptia marcilor importate sau distribuite de noi, unde avem pana la 100 de bucati dintr-un produs. Pe site sunt trecute stocurile reale, caz in care daca pe stoc sunt 5 produse si vreti sa comandati 7 nu va va lasa site-ul. Daca vedeti ca un produs este disponibil pe stoc si doriti sa comandati telefonic 15-20 de bucati, cum ni se intampla frecvent, sa stiti ca vom incadra comanda tot la termenele de livrare pentru produse disponibile la furnizor. Exista destule produse la care avem in jur de 10 bucati, in special cele alimentare, dar nu in cazul tuturor.

6. Adresa de livrare poate diferi de adresa de facturare?

Da, este posibil. In cazul in care doriti ca livrarea sa fie efectuata la alta adresa decat adresa de facturare, va trebui sa precizati acest lucru in formularul de comanda si la pasul urmator veti fi rugat sa introduceti adresa de livrare.

7. Care este suma minimă pentru o comandă?

dabexpert.ro are limita minima de comanda 100 lei, exclusiv transport. Sub aceasta suma nu acceptam comenzi decat cu ridicare de la sediu. Costul transportului se calculeaza in functie de valoarea comenzii.

8. Cât costă livrarea unei comenzi?

dabexpert.ro suporta o parte din costurile de transport chiar daca si dumneavoastra achitati o taxa de transport. Deoarece dorim sa mentinem preturile la un nivel redus, nu putem suporta integral costul transportului pentru comenzile de valoare mai mica.

Serviciu to-Door, in 24 ore

Acoperire: nationala

Serviciul include: 2 incercari de livrare

Urmarirea statusului si dovada livrarii online, prin accesare www.dpdonline.ro

 

*Zona 0 : 2499  localitati pentru care care nu se percep taxe suplimentare

Greutate (kg) /  colet

Tarif Bucuresti RON / colet

Tarif intre localitati RON / colet

≤ 3.00 kg

9

11

≤ 10.00 kg

12

15

     

**Zona 1 : Localitati aflate la 20 - 50 Km fata de depozitele DPD

    ***Zona 2 : Localitati aflate la     > 50 Km fata de depozitele DPD

ZONA

Tarif RON/colet

1**

Tarif intre localitati +18 Ron/ destinatie atinsa in aceeasi zi

 2***

Tarif intre localitati + 30 Ron/ destinatie atinsa in aceeasi zi

 

 

 

 

 

Costul transportului afisat mai sus include TVA.

  • Serviciu to-Door cu livrare in aceeasi zi,
  •  Acoperire: Bucuresti si localitatile limitrofe 
  • Timp asteptare procesare colet la destinatar – 15 min. gratuit
  • Dovada livrarii - la cerere
  • Greutate maxim admisa / colet este de 3 Kg

Tip serviciu

Greutate (kg) Dimensiune (cm) / trimitere

Zona

Timp livrare (ore)

RON / Trimitere

Bucuresti

< 3

 

15 x 25 x 35

A

3.5

15

B

4.5

19

C

6.5

29

 

  







Zona

 

A :  Zona cuprinsa intre aeroportul Baneasa, Mihai Bravu, Tineretului, Giulesti.

   B :  Zona limita a Municipiului Bucuresti.

   C :  Soseaua de centura, include localitatile Popesti Leordeni, Otopeni, Jilava,                       

         Magurele, Mogosoaia, Pantelimon.

    Pentru confirmare zone, contactati departamentul CS la numar de telefon: 021.250 93 60

  Observatie:

 Comenzile date dupa ora 16, pentru care se doreste livrarea in aceeasi zi, sunt tarifate ca Express. Restul sunt considerate Regular si se livreaza a 2 a zi , incepand cu ora 9.

  DPD isi rezerva dreptul de a nu asigura serviciul Bucuresti Express, cu obligatia de a informa clientul despre acest fapt, inainte de preluarea comenzii, in urmatoarele conditii: 

   - Conditii meteorologice deosebite (polei, ceata, viscol, inzapeziri, ploi abundente, inundatii, cod galben, cod  rosu)

  - Volum mare de comenzi raportat la capacitatea logistica existenta, datorat unor situatii atipice (trimiteri in    perioadele aglomerate ale anului, respectiv: Craciun, Revelion, Paste, 1 si 8 Martie; etc.)

           

   Acordul clientului la preluarea comenzii de catre DPD, in conditiile mentionate mai sus, echivaleaza cu acceptarea de catre acesta a riscului de neexecutare a serviciului Bucuresti Express astfel cum acesta este descris in prezenta oferta. 

9. Cât de sigură este o plată online?

Cumparaturi online in siguranta

Cele mai multe cumpărături online se încheie cu succes. Totuşi, dacă ceva nu merge bine, poţi conta întotdeauna pe ajutorul nostru. Nu ai primit bunurile comandate? Dacă vânzătorul nu vine cu o soluţie satisfăcătoare, îţi putem rambursa toată suma, inclusiv costurile de livrare. Cumpărăturile cu PayPal sunt lipsite de stres.

Ce anume este programul PAYPAL de protectie a cumparatorului?

 

Aproape toate bunurile tangibile care pot fi livrate prin poștă sunt incluse în programul PayPal de protecție a cumpărătorului*.
 

* Pentru termenii și condițiile exacte ale programului PayPal de protecție a cumpărătorului, verifică contractul de utilizare PayPal.

11. Detaliile de card sunt stocate pe serverele Dabexpert?

In cazul cardurilor emise sub siglele MasterCard si VISA acest lucru nu este tehnic posibil, datele despre card fiind introduse direct in sistemele bancii.

12. Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Contul meu este contul Dvs personal unde puteti vedea toate informatiile referitoare la comenzile Dvs online, indiferent de momentul plasarii lor.